Office 365

Het kantoor is overal

Of je nu op kantoor zit, thuis werkt of onderweg bent, via Office 365 heb je altijd de nieuwste versie van je vertrouwde Office-programma’s bij de hand. Gebruikers kunnen bestanden maken, bewerken en delen vanaf een pc of gelijk welk mobiel toestel. Zo kunnen ze beter samenwerken, zijn ze productiever en geven ze een betere service aan klanten. Van de flexibiliteit voor je organisatie en klanten profiteren de eindgebruikers zelf ook: het kantoor is overal dus niemand is beperkt tot vaste werktijden of bureaus.

Ik vraag nu een demo aan

De voordelen van Office 365

Veilig werken, altijd en overal

Koudwatervrees? Niet nodig! Met Office 365 beschikt je bedrijf over de meest uitgebreide en veiligste cloudoplossing voor meer productiviteit en communicatie.

Zo kan je met Office 365:

  • Communiceren met klanten en collega's via e-mail, chat, sociale netwerken en videovergaderingen.
  • Je bestanden veilig online opslaan en delen, ook met mensen buiten je bedrijf.
  • Agenda’s delen en online samenwerken in team.

Integratie met Dynamics 365

Office 365 is bovendien steeds meer geïntegreerd met Dynamics 365. Samen met onze collega’s van Infront vind je expertise voor beide cloudpakketten van Microsoft, wat nog meer efficiëntie oplevert.

Wil je de stap zetten naar Office 365 maar weet je niet waar te starten? Onze consultants staan klaar met advies en een pragmatische aanpak op maat van jouw onderneming.

Maak kennis met onze experts

De gecertificeerde Office 365 experts van Qubix helpen je om het Nieuwe Werken met succes in te voeren.

Bij elk project bieden we een antwoord op jouw businessuitdagingen en staan we tegelijk in voor de technische uitwerking.

Vraag nu je Readiness Assessment aan

Is je organisatie klaar voor de digitale werkplek? In een reeks workshops gaan we na hoe jouw ideale digitale werkplek eruit ziet en welke functies prioriteit krijgen. Na afloop krijg je een roadmap die je vertelt hoe je deze ideale situatie kunt bereiken. In de roadmap zit:

  • Een beschrijving van de huidige situatie (technologie, organisatiestructuur, processen…)
  • User adoption: welke medewerkers kunnen je helpen bij deze verandering en hoe
  • Workforce analyse: welke buyer personas heb je, wat zijn de mogelijke scenario’s en prioriteiten
  • Een uitgebreide projectbeschrijving en een roll-out plan
  • KPI’s: welke criteria en successen je op termijn zou moeten behalen

 

    Ik geef toestemming dat Qubix bovenstaande gegevens zal verwerken en bewaren zoals beschreven in de privacyverklaring.